BLACK FRIDAY, BLACK FRAYER
Krótki wpis o tym jak się tworzy promocje na black friday. Przykład z Cyfrowe.pl, sklepu który pewnie jest tu bogu ducha winien, bo o cenach decyduje Canon i jego księgowi, którzy często mnie denerwują. I jednocześnie często imponują umiejętnościami dojenia użytkowników świetnego sprzętu tej firmy.
W październiku obiektyw widoczny na zdjęciu, czyli Canon RF 50 mm f/1.2 L USM kosztował 10 799 zł.
Ale nadchodzi BLACK FRIDAY, promocje, obniżki, rabaty, szał zakupów i podkręcanie konsumpcji i wyników sprzedaży przed końcem roku.
Co z tej okazji robi Canon/Cyfrowe.pl?
Dziś obiektyw oficjalnie kosztuje 12 719 zł.
No nie, ta cena jest przekreślona, bo jest taniej o 6% czyli jednak kosztuje 11 999 zł!
Ale od tego jeszcze odejmujemy cashback 690 zł, czyli obiektyw kosztuje 11 309 zł!!
Ale Cyfrowe.pl/Canon dubluje cashback, czyli jednak obiektyw kosztuje już tylko 10 619 zł!!!
W październiku ten obiektyw kosztował 10799 zł…
Czyli przed Black Friday/Week cena skoczyła do 12 719, aby REALNIE staniał w stosunku do października o 180 zł???
I to jest faktyczny rabat przy zakupie szkła za ponad 10 000 : ))))
Przepraszam, za 12 719.
BLACK FRAYER: )
Taki przy okazji: Czarująca jest forma prezentacji ceny, która chyba nawet według praw powinna być czytelna dla klienta. Cyfrowe.pl podaje po prawej trzy różne ceny produktu (jedna przekreślona) a po lewej informuje jeszcze o cashbacku 690 zł, po którym cena ostateczna jest jeszcze inna, niż podane obok. Nie ma to jak czytelna komunikacja z klientem : )